|
|
|
|---|---|
|
Har en 320 -86. Håller på att sätta i en 325 -89 motor. saken är den att elen inte går ihop pga att de bytte elsystem tidigt -88. Så nu passar inte motornshärva med bilenshärva. Nya motornshärva har 17 stift Bilens har 11 stift. Behöver därför hjälp med att få ihop detta. kabelscema eller vad som helst. Tack på förhand- jesper | |
| Det är knepigt när man byter från jetronic till motronic tyvärr har jag inga tips att ge dig. | |
| Jag har en adapter från den runda kontakten (motronic) till den flata (L-jetronic) som jag byggt själv och som baraligger där. De e lätt att bygga en sådan, bara att mäta lite på sladdarna... | |
|
Ok.. Mirre är den till salu?? eller kan du hjälp mig på nått annat sätt?? Mätvärden eller nått?? Mvh jesper |
|
|
eller kanske skriva färgerna vart dom ska gå?... Om du har orK? |
|
| Är på semester just nu men när jag kommer hem så... | |
| bra bra,,,det var snällt ;) | |
|
ok bra.. mirre.. behöver verkligen få iordning på bilen...vi hörs efter din semester då.... Tack på förhand -jesper |
|
|
Jag skulle också behöva vet färgerna på kablarna som ska ihop. kan inte du vara snäll och skriva det. MvH peter Man ska aldrig köra fortare än vad bilen går |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.