AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
478

hur sjutton får man in en org. cd-växlare i e34:an

Har en affär på gång, en org. växlare från en 540 e34 sedan och jag har en likadan. Men han skickade en bild på den. Såg direkt att det var en orginal men den var ju så stor?! Växlaren var ca 8-9 cm bred samt att org. fästet också var lika brett = ca 16-17 cm. Vart ska man få in denna? Har hört att den skall sitta i vänstersidan, bakom filten i min skuff, men där kan den knappast få platts. Där sitter ju org. slutsteg och bakom det sitter ju bilplåten. Till höger har jag en liten papperskorg eller vad man ska kalla det så där är det väl inte heller. Sprang ut och kollade läget när jag fått bilden men den kommer ju att hamna en bra bit ut(räknat fån slutsteget. Ska man köpa en annan sorts filt? Hur så en org. utrustad bil ut med växlare i skuffen? Skiljer den sig något i bygge/övrigt från org? Låter otroligt i mina öron. Kablageproblemet och liknande har jag löst men ska man inte få dit burken???? Finns det kanske en vänlig själ därute som kan skicka mig en bild? Blir totalt överlycklig av all information jag kan få. Jag vill så gärna ha denna "lyxvara" (åt minstånne 1993 :-)

Behnadla din BMW, som du själv vill bli behandlad av den!
ma
272
marbjo
325cab-91
hej på min 530 -93- satt den på undersidan av hatthyllan på vänster sida
Jag har plockat ur växlaren ur min bil och behöver således inte panelen(med lucka ovanpå)och skulle kunna tänka mig att byta panel med dig om du vill.Bor i Göteborg(Torslanda).
ja det låter kanon. Maila mig eller skriv in ditt nummer så ringer jag dig. Kanonide! Min är i nyskick.

Behnadla din BMW, som du själv vill bli behandlad av den!
Ok!Numret är 0707-386234
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.