|
|
|
|---|---|
|
Tjenixen! Jag har en E39-02...går ej att låsa upp på avstånd med nyckeln på högersidan..måste stå ca:en meter ifrån för att bilen ska låsa upp...vänster är inga problem!..där kan jag stå 30 meter ifrån. Nån som vet råd? Micke Habel | |
|
Är det likadant oavsett var du parkerar bilen? På en del ställen så ligger det mycket "störningar" i luften och det kan ställa till det en hel del. // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Får du nog leva med, antennen sitter på ena sidan på bilen, därför når den längre på den sidan. Och det är bättre att dom bara räcker 1 meter än 30 så du hör om det låser. Annars är ju risken att du låser upp när du råker stoppa nyckeln i fickan eller dyligt, upplever den nyare generationens nycklar som betydligt lättare att felöppna än de gamla. ///MVH Hasso Länk |
|
Jo det är lika vart jag än ställer bilen....hassos förklaring verkar ju logisk, men ack så dåligt på en modern bil!....testade föresten på brorsans 750...likadant med den. Habel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.