|
|
|
|---|---|
|
Det är bara garage som gäller. Upptäckte att nån hade tagit mina cromade ventilhattar på bilen, vem gör sånt? Så fattig att de inte kan köpa egna. Mina var lite mer finare finish än de på biltema men alu på biltema kostar 20kr. Väntar bara tills man har en krossad ruta. Blir så irreterad, måste man ha en rishög för att få ha kvar sakerna. | |
|
tråkigt. Har varit uppe tidigare på forumet. En del har en teori att det är småkids som plockar dessa för att ha på sina cycklar. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Tragiskt! Läs: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Visst är det tragiskt. Jag köpte en -95 M3 för två veckor sedan och hade den ståendes hemma första gången nu i helgen. När jag kom ut i söndagsmorse var backspeglarna borta. Vågar man sätta dit några nya, frågar jag mig. Och skruvar man fast dom ordentligt är dom nog söderslagna istället. Bara för att man sticker ut lite bland alla Volvo bilar så ska man få skit för det ? Det stör mig att folk låter sin avkomma bete sig på detta vis. Bara för att grejerna står på gatan är det gratis då ? Är det allemansrätten, eller ? Nu är jag bitter... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.