|
|
|
|---|---|
|
Har fått med fina däck men som inte sitter på fälgar, så jag vill sätta på däcken på på fälgarna som jag har. Vad kostar detta? Alltså: ta av nuvarande däck från bilen, ta av gummit och sätta på nytt gummi, sedan sätta på däcken igen? | |
|
Gissningsvis 100-150:-/hjul / Joakim Länk |
|
|
runt 800-1000:- fär alla 4 ink balansering! i´m not driving too fast... ...i´m just flying too low! |
|
|
Jag betalar 400-500 kr för byte/balansering av alla 4 däcken/hjulen. Kan tillägga att det är med kvitto! //Schnitzer |
|
|
600-1000kr har jag betalt men då har det alltid varit när det är sk högsäsong så jag har prioriterat att få en tid framför vad det kostar. tror man kan hitta något billigare så här mitt i sommaren men det beror också på var du bor. ___ //Ulf |
|
| En mekaniken här i Lund fixade det för 60 spänn per hjul, 240 sammanlagt med balansering och allt. Billigast i Lund, sa han. Håller med!! :-) | |
|
Acous>>Med kvitto?? mvh |
|
|
Jo, det var med kvitto. Killen hade inte så mycket att göra så antagligen därför, han satt och chattade på msn när jag kom, haha. Han var riktigt schysst! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.