|
|
|
|---|---|
| var på aros13 och kom i kontakt med en kille med en 323tic-x å hans vän med en kompressormatad e21. nån som vet vilka jag pratar om? jag minns inte deras namn men skulle vilja komma i kontakt med endera av dom då. kan du mailadress eller annat sätt att komma i kontakt med dom får du gärna skicka ett mail till mig. | |
|
är du säker att det va en e21?? va det inte en e-9?? knäckte en drivaxel har jag hört beemwee |
|
|
jo d va d nog! aldrig sett en e9 tidigare så jag trodde d var en väldigt fin e21. d va den som knäckte en axel i första repan jo. nån som vet hans adress/namn/tel-nr? |
|
|
Lever den fortfarande den gamla 3,0 coupén med kompressor fanns ju i E-tuna när jag var 18!! Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
kallas för kompressorbosse..den bilen går grymt beemwee |
|
| mmm den gick nog bra men han drog ju en axel i första å spann bort starten nå extremt i andra + att nått pajade längre bort på sträckan tror jag. sen stack han hem. hade tänkt gå och titta/snacka med honom efteråt men han var borta. hann bara kika lite mellan racen å jag skulle vilja snacka lite om hur han gjort med motorn då d e typ likadant jag planerat för min 335 när pengar finns (han har också en gammal m30-motor, 3.5l). utrymmena i motorrummet är ju inte helt olika heller. | |
|
Gasar-Magnus: han hade tydligen börjat med kompressor 1989 så jo den har funnits ett tag :). |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.