AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
2.066

hjälp behövs angånde, köp av m3

Sida 2 av 2
Visa användare
1.236
Jemej
645 cab 12V
Hej,

Förmodar att det är en E36´a iom att Hampe har angett det
i sin profil att han tidigare ägt en M3 93-..

Det är ju kanon om kompisen köper den då har du ju kanske
möjlighet att få låna den någon gång ?

Vad är det som är speciellt med just den bilen ? Du
skrev något om "Väldigt speciell utrustning"
Vore kul att se några bilder på den..

Mvh Jimmy
hampe m3
åter kommer gjärna m info när(om, vet aldrig) äffären e avslutad.

För den som e riktigt nyfiken o redan äger en m3 (alltså inte på jakt efter en) så finns det ju andra sätt att kontakta mig på, kanske finns en till m3 dektektiv här på forumet förutom mig, som sammlar all möjlig info som går att komma över.

ber om ursäckt om ja e hemlighets ful, men har strikt order om att inte glappa, det här känns nästan lika bra som att handla till sig själv...

detta e alltså ingen bil man får för 80"

Ps mitt första inlägg kanske va LITE ludigt, men ja sprang som en yr höna o viste inte va ja skulle göra.
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Avsätt lite pengar till en rättstavningskurs.
hampe m3
varför, jag har blivit grymt mkt bättre på stavning på senare år, inte många som får mvg i svenska men ändå stavar som en kratta.

tyvär spelar det nog inte någon roll hur myckett pengar jag än satte undan för stavnings kurser, stavningen blir nog inte bättre för det.

Vissa har men alla dar hella året.
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Sorry, inget illa ment, men det är rätt unikt med 4 stavfel / rad... ;) men så blir det när man har bråttom, lycka till med bil & lägenheten!
Visa användare
251
simon_76
BMW (projektbil)
Hampe M3!

Jag ber om ursäkt,det var inte meningen att såra lr vara dum utan jag som en del andra skämtade till det lite!

Ditt första inlägg var ju en "smula" obegripligt,men efter något ytterligare inlägg så var nog alla med i machen igen...

Jag tycker inte att pajkastning hör hemma här jag heller,men med glimten i ögat så tycker jag det kan vara ok ibland.

Just real M-power
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.