|
|
|
|---|---|
|
Hej alla team pals!!¨ har en del funderingar över mitt nästa projekt, mula ner en snurra från typ 530, eller från 7-serien. dock har jag ingen aning om vad en beg kostar. vad skiljer 8:an från 12:an? runt 50000kr? uppskattar ala tips o råd! "Potential är bara önsketänkande så länge man inte uppfyller den" | |
| Oavsett vilket du väljer, så kommer växellådan att bli svårast att få tag på. Om du väljer V8 3,0L så går det i och för sig relativt bra att fixa, men till de större åttorna samt tolvorna finns det nästan bara automatlådor att köpa. | |
|
ok, men vad går en automatlåda på? och vad kostar själva motorn? i ungefärliga belopp. skiljer de mycket mellan de olika lådorna, respektive motorerna? i pris ,kontra prestanda? "Potential är bara önsketänkande så länge man inte uppfyller den" |
|
|
EDE racing har satt i en M5 V8 i sin E36:a... www.ederacing.se |
|
|
trevligt, men frågan återstår, vad kostar kalaset? "Potential är bara önsketänkande så länge man inte uppfyller den" |
|
|
Jag skulle köpt en sånhär istället: Länk Du spar definitivt en massa jobb och ska du bygga seriöst rör det sig nog om samma pengar i slutändan. Tar man även hänsyn till försäkringsfrågan och besiktning tycker jag B8 framstår som det klokaste valet. Men om du vill åt själva skruvandet kanske det är bättre att bygga själv. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.