|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har beställt de nya baklysena till E39 touring -02 till vår -98 och då påstår de att de inta passar? Kan det verkligen stämma??? Svara här elr maila jocke@itsfun.nu | |
|
På sedanmodellen så måste man borra och fila lite i karossplåten bakom lyset. Allt är väl beskrivet i den medföljande instruktionen från Hella. Om man är petig så skulle man kunna säga att de nya lysen inte passar på sedanmodellen heller! Jag vet ju inte hur det är med "bondgårdsvagnen" men det kan ju vara samma situation. Jobbet är i alla inget stort jobb och kräver ingen stor teknisk kompetens. Hoppas att din situation är densamma Mvh, Steaman |
|
|
Jag kollade på Hellas hemsida och det finns ju ingen retrofit till "Bondgårdsvagnen" så det är nog inte lika enkelt att få Celisbaklysena att passa, sorry! Mvh, Steaman |
|
|
Var det någn som visste 100 besked på det här? |
|
| Qarnis: Jag vet inte exakt vad du har beställt men följande BMW nummer passar E39 touring bak tom 9/2000 (facelift): Vita blinkers 63 21 0 025 220 pris 5540:- samt Gula blinkers 63 21 0 025 221 pris 5415:- | |
D.P |
undrar just i hur man får tag på en kompeltt sats med vita bakblinkers till en 528 T 97. Tacksam för svar |
|
Kolla hos din bmwhandlare, dom finns med i nya katalogen. Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
|
Snabel A: Jag har inte beställt någonting, pga av att BMW säger att nya bakljusen till -02 inte passar -98 trots att bägge är E39. Det vet inte om de passar rättare sagt, men till den äldre bilen finns inte de nya ljusen som reservdel. Någon som vet om de nya ljusen med genomskinligt glas, ser ut som lysdioder, passar? |
|
|
Hej såg på Blombers bil Lidingö en e39 touring-00 med -01ans bakljus så hör med dom. Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.