|
|
|
|---|---|
|
Jag har demonterat instrumenthuset för på e34 men då hade jag ställbar ratt! JUst nu så är min 328 ej utrustad med ställbar ratt och frågan är om jag får ut instrumenthuset utan att demontera ratten? Trodde att justerbar ratt var standart på nya modeler. MvH Bmw 4-ever | |
| Jag fick ut huset på min gamla E36 som inte hade ställbar ratt utan att ta bort ratten, men det beror väl lite på vilken ratt man har kanske. Annars är det ju vara att ta bort ratten, bara man inte klantar sig med airbagen. | |
|
peter78w: ska du montera aluminium ringar till mätar huset? LÄNK: Länk "BMW, När Du Älskar Att Köra" |
|
|
Japp jag ska göra det imorgon, sen hör jag av mig hur det gick! Vill ju inte ta bort ratten. Har ju tre ekrad ratt. MvH Bmw 4-ever |
|
|
vad är det för storlek på torx som sitter i instrumenthusets övre skruvar? MvH Bmw 4-ever |
|
|
Det gick demontera instrumenthuset på min som har fast 3ekrad ratt. Men däremot fick jag demontera skyddet framför ratten både uppe och under plus körriktningsvisaren. En sak jag inte blev glad över var att låssnäppet på kontakten gick sönder hoppas man kan köpa dem löst. MvH Bmw 4-ever |
|
|
inte nog med detta så såg jag att 2 lampor slutade lysa, den ena för tempen och den andra för miltalet. MvH Bmw 4-ever |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.