|
|
|
|---|---|
|
BMW Ställer ut M6, 750i och 330i på Swedish Match Race på Marstrand. Bilarna står nere vid Strandverket. Om man vill se i verkligheten. Mvh | |
| Å fan, då måste ja dit å kolla. | |
|
Vilka dagar är det? "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
|
D börjar idag 4:e... Nicke |
|
| Måndag 4e Juli - Söndag 10e Juli. | |
| kan någon ta bilder o lägga upp | |
| Yes! Tänkte ändå dra dit o festa (om vädret tillåter), detta kom som en välkommen bonus! Hmm, har ingen kamera bara... | |
|
har redan vart ute o kollat på den två gånger :D Kan inte sluta stirra på den bilen :P Ska ut dit snart, kan ta bilder då! " BMW - Bara att växla ner, Och njuta! " Min bil: Länk |
|
|
Ok, tack för infon. "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
|
Såg M6:an hos bilcentralen i nacka för 2 veckor sedan, grymt fet. /Johan |
|
|
Såg M6 på Marstrand igår. Jisses vad snygg, speciellt perspektiv bakifrån... Men jag trodde fulläder var standard på M6. Blev förvånad när jag inte så läder på intrumentpanel och mittkonsoll. Men men, köparen överlever nog... Nicke |
|
| hur blir det med bilderna ... vad är det för färg på m6:an | |
|
Den är silver! Jag har några bilder, inte super, men har iaf ett par. Men vet inte vart ja ska ladda upp dom så ja kan länka! nån som har tips? " BMW - Bara att växla ner, Och njuta! " Min bil: Länk |
|
| mackis: Länk | |
| Den var fin, men jag tycker att silver plockar ner den lite...hade hellre tagit den i Interlagosblå eller Chiarettoröd ex. 545 Touringen (framför) hade inte gjort ont heller... :-) | |
|
Hallå alla, jag var där för ett par dar sen... som sig bör hade jag givetvis min kamera med mig... blev ett par bilder på skönheten... håll till godo! LÄNK: Länk Mvh. /Henrik |
|
| snett bakifrån är den hur snygg som hellst....gillar fortfarande inte bagageluckan så mycket men skulle klart kunna tänka mig att ha en sådan om ett par år då man kanske har råd | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.