|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Mugge! Grattis till ett lyckat E28-köp :-) Den ser grymt fin ut! Dessa vagnar må vara hyfsat slöa, men de är absolut oslagbara som bruksbilar! Snåla o dessutom jättesnygga! Det är även utomordentligt skönt att ha "Flockvelour-klädsel", mao. samma som monterades i 535i! Mvh Anders BMW - Wir haben den Fuss am Gas, und die mode fest im griff...Volle Kraft Voraus!!! |
|
|
J.Dredd: Har 518iS även stripes på den främre delen av motorhuven också? min har nämligen stripes runt om men inte på huven. _________________ ///M som i Mugge. |
|
|
Mugge: Min har inte heller det. Måste nog gräva lite i det. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Oki, maila mig om du kommer fram till ngt. _________________ ///M som i Mugge. |
|
|
Jag gör det och skriver här. Finns säkert fler som vill veta :) ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
bustorp |
Den iS jag hade fanns inga stripes på huven. Jag har heller aldrig sett någon som har haft. "Ödmjukhet inför kunskapen" |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.