|
|
|
|---|---|
|
Hur fasiken var det man bytte språk till engelska på färdatorn i en 525a -92a?? Hittade idag en nyckel i handskfacket som passar till bilen och det är en såndär fjärrnyckel till låset men när jag trycker på den så händer inget med låsen, kan det vara batteriet i nyckeln som jävlas?? den indikerar iallafall att den fungerar för det är en röd lampa på nyckeln som blinkar när man trycker på den. eller är det någon enhet i bilen som är ur funktion?? Den som vet svarar omgående. Ha en bra dag. | |
|
Prova att initera om nycklarna i systemet, hur det går till finns förmodligen beskrivet i din instruktionsbok. Annars så kolla bland Autopowers mek tips... Ove Rulla fortfort!!! |
|
Decibel |
Jag har bytt språk både på min 520i och 525;a 93;or och där var det genom att ställa nyckeln i "radioläge" så tändningen är på, sedan hålla in knappen under hastighetsmätaren i typ 10sek så byttes språket. Kommer dock inte ihåg vad det stog på den knappen, men den är till höger om displayen där ev. meddelanden dyker upp. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.