|
|
|
|---|---|
Niclas.S |
Jag vet inte vad jag har ställt till med, men jag har ju haft bilen nerplockad och gjort diverse rostjobb o uppfräschning av bilen. Innan jag började dra i bränsle ledningarna så startade den, men det var för över ett halvår sen. Nu har jag kopplat tillbaka pumpen och ledninarna Länk Den vänstra elkontakten är kopplad till en grön-lila sladd och den högra till en brun, dessa går knappast att koppla fel eftersom den ena är mindre och inte går över den andra. Men ska slangen på pumpen (som synes på bild) vika runt och gå till bränslefiltret?? Eller går pumpen åt fel håll? Jag har även kopplat en sladd mellan stiften på bränslereläkontakten men då händer inget mer. Jag provade med startgas men då hände inget heller. Kan det vara spridarna? Motorn får gnista. Jag provade att dra en sladd från plus direkt till pumpen medans jag förök o starta. Men det lät som om bensinen gick runt någonstans och tillbaka i returledningen, det porlade till i tanken. Jag kan inte påstå att tändstiften blev blöta heller, bara på gängorna men det har väll legat där sen evigheter? Hjälp mig snälla. OO=00=OO |
Niclas.S |
Förresten, ska pumpen gå igång redan på tändlåset i läge 2 eller endast när man startar bilen??? OO=00=OO |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.