|
|
|
|---|---|
|
nån som har erfarenhet av M50 B25 och SMT6? har hört att endel har brännt databoxar och så??? nån som kör med det? som kan berätta lite? MVH | |
| ingen som vet nåt??????????????????????????????? | |
|
En kompis till mig körde med SMT6 och laddade 0,7 Bar med original komp på 325 E36 så visst borde det funka... Fråga Rawsezx om du vill veta mer ... /Daniel |
|
|
jag kör med smt6... det funkar och jag har inte brännt nån box. =) men det är en massa andra saker som har strulat (ej smt6 relaterat) så jag har inte kunnat mappa färdigt än, men den svarar då på ändringarna jag gör. |
|
|
Jag kör åxå med smt6 på min e36 turbo funkar utmärkt.:) Länk |
|
|
okej :) , nån som har msn. har lite frågor! Mvh Ludvig |
|
|
Grov4: Läste din spec, och det är klart att din bil fungerar med den LMM och 390cc spridare. Jag hävdar fortfarande att SMT6 inte gör jobbet. Att byta till större LMM och spridare däremot fungerar ju såklart, men att bara byta spridare och försöka få till det med SMT6 tror inte jag är möjligt. |
|
| Grov4: har du m3 LMM från 3,0 eller 3,2 ? | |
|
Igen av er som har lust att skicka en Mapp till M50b25 motorn behöver nått att utgå ifrån!!! Ludde_x@hotmail.com |
|
| Luddex: den kommer från en 3,0a | |
|
Funderar på att köpa ett SMT6 till mitt blivade projekt, är det inget att rekomendera beckis? (m20 dock) //BMW-Kimmo |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.