|
|
|
|---|---|
|
535i E28 sv-såld, bra dokumentation. 29 000 mil Ren. topp. (tyst från kammen) Bes men ej skatt. Lite små rost men inte speciellt hårt angripen, relativt rostfri. skitig men ej trasig inredning. (går att tvätta ren, så den blir hel och fin). Svart med beige inredning. C-lås, servo. vad kan den vara värd? __ ///M som i Mugge. | |
bustorp |
Omöjligt att säga med så lite info. T ex vad är lite smårost? Årsmodell? Manuell eller automat (mycket viktigt på 29´mil enligt mig)? När renoverades toppen? Fälgar? Däck? Glaslucka? Spoilerpaket? Annan utrustning (verkar lite fattig) ? Hur mycket behöver det lackas för att det ska bli fräscht? Vad begär dom för den? Det handlar mycket om vad man själv har för krav/önskemål. Vill man åka som det är eller vill man göra den i ordning ordentligt? Är den så pass fräsch så att det är lönt att göra den i ordning? "Ödmjukhet inför kunskapen" |
|
står bilen hos tobbe? /Pelle |
|
|
det är en manuell... den behöver väl inte lackas... men den är lite småsliten, men funkar säkert som bruksbil, ingen utsällningsbil. Kommer inte ihåg hur mkt utrustning det var på den, jag tittade på den som hastigast. Provade den lite snabbt, den var pigg och rolig. Pelle: Det är samma bil vi tänker på. __ ///M som i Mugge. |
|
|
Jag letar egentligen efter en Touring men blev lite lockad då jag fick ett bra pris på den och den var rolig att köra. Tänkte att den kan vara kul att leka med i sommar. Men om jag ska sälja den när jag har hittat en lämplig Touring, kommer den att vara svårsåld? vad kommer den att vara värd? __ ///M som i Mugge. |
|
|
Min M535:a skulle nog kunna beskrivas ungefär så där,den bil du syftar på har gått 8000mil mindre+att min är mörkgrönmetallic..:) När/om jag ska sälja min,så vill jag ha minst 15'...Hade tänkt sälja den nu i våras...men ångrade mig. Så...20' eller mera värderas härmed ditt tilltänkta objekt till..osett ;) Mvh Janne. |
|
|
Ok,såg att det inte var en M...men värderingen står kvar ändå.. Mycket pga att toppen är renoverad(förhoppningsvis nyligen då?) Mvh Janne. |
|
|
Jag tror mig veta vad det priset ligger...och om du är lite sugen så slå till. Maskinen är ok men där är lite småpill på den! Där är den sedvanliga 535 utrustningen, el lucka, elhissar fram osv dvs inget speciellt , men å andra sidan mindre som kan kladda. Varför inte spara kvar den i höst och annvända den som busbil??? På med bra däck, bromsbelägg, byt till bättre bromsbelägg...och ut på banträffar med dig;) /Pelle |
|
|
Var det den bilen som var till salu hos Ucars i Eslöv? /Martin Länk |
|
|
Om det är den så vet jag ju vad den var satt ut för...Under 10'. Mvh Janne. |
|
|
Ja, och jag lyckades förhandla ner den några tusenlappar till men köpte den inte vilket kanske var dumt nu i efterhand. Men om inte alltför mycket är gjort på den sen dess bör väl priset fortfarande ligga runt de tio... /Martin Länk |
|
|
Ja..Om man får en hygglig/hyffsad 535:a E28 under tio tusen,då är det bara att handla,om man någon gång vill prova en bil med "lite inbyggd körglädje" :) Mvh Janne. |
|
|
Minns att "vi" hade en ganska hård debatt runt den bilen för ett tag sedan.. OM det nu är den bilen vi diskuterar ska tilläggas. Mvh Janne. |
|
|
Ucars bilen var väl en M535..? mvh Johan. Länk |
|
|
Nej det var det inte. Det var en vanlig 535:a /Martin Länk |
|
|
Pelle: Jo den skulle fixas i ordning så den skulle klara en besiktning, därefter skulle vi prata lite... visst blev man sugen på den.. väldigt pigg bil! Visst bilen är inte perfekt men den funkar säkert. JanneT och RacerMartin: Det är nog inte samma bil vi pratar om. __ ///M som i Mugge. |
|
|
Nej detta är inte den bilen! Motorn är servad och det sitter nya tändkablar/tänd delar..och det kostar en rejäl slant att byta ut ;) Om du säljer bilen i höst så tror inte jag att du förlorar några pengar på den. /Pelle |
|
|
Ok. Trodde att det var den eftersom det till fullo stämde in på Mugges beskrivning. /Martin Länk |
|
|
Tillägg... Grundade även mina teorier på att det skulle vara Ucars bmw:n eftersom den nu ägs av en Torbjörn (Tobbe?) i Limhamn... /Martin Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.