|
|
|
|---|---|
|
Såg en annons på Powerbörsen om en M5 1989 årsmodell svensksåld med 7k på mätaren. Någon som känner till nått om denna bil i skåne? Låter ju onekligen ganska så unikt och givetvis intressant Just real M-power | |
Gemini__ |
Stämmer miltalet är denna bil väl värd att bevara(hade den förmodligen varit om den gått längre också men iaf). Tyvärr verkar det inte vara någon entusiast som har den i sin ägo för tillfället. Tänkte mest på fälgarna. Hoppas den inte kommer i orätta händer. "HD91" kanske kan luska fram lite intressant info ang. denna vagn? Det man funderar mest över är om miltalet går att verifiera på någor sätt. Mvh: Thomas |
|
Ser den inte lite sänkt ut eller luras man av mörkret kanske? Ja HD91 var är du och är det något speciellt med den här bilen förutom lågt miltal och Sv-såld? Och i så fall vad är rätt pris? |
|
|
Har för mig att den här bilen har diskuterats förut, men hittar inte någon länk (tråd). //Schnitzer |
|
|
Om miltalet stämmer så finns de goda förutsättningar för ett enormt skick, fälgarna är bara o byta ut(snudd på olagligt på en M5:a), plus att den är "oskruvad". Mvh Jocke W |
|
|
Jocke W: Har inte du också en M5 med extremt låg mätarställning? //Schnitzer |
|
| haha den höll "dirren" att lägga på taket på Gävleträffen ett år..... | |
|
Schnitzer: Jo men 1000mil mer :-( 8002mil Bimmerante: "dirren" fick lite sladd bara :-) Mvh Jocke W |
|
|
Jocke W: I vilket fall har du en riktig lågmilare! //Schnitzer |
|
|
Schnitzer: Ja de har jag... blir lika frälst varje gång ja kör den. Härliga bilar... Mvh Jocke W |
|
|
Den här bilen har jag kört. Den står på 18 tums vinterhjul och är inte sänkt. Bilen har varit stulen och försäkringsärende i längre tid. Kolla historiken. Av respekt för säljaren stannar min redogörelser där. Tre liter är en sympatisk volym. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.