|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar om det är någon som har varit och tittat på denna bil ? Iså fall hur var den ?? eller maila mig ..... Den finns på denna sida .Som finns i Katrineholm , han vill ha 126 tusen .. Om bilen , Oxford m 528 touring M-SPORTPAKET,NAVI,TV,PDC-98 FACE-LYFT MED XENON ANGEL EYES 2002 OPTIK. * Tv (med text&kanaler) * Navigation(senaste europa karta) * 11700 mill * Servicebok, Nyservad, Nyskattad * M-sportpaket(bmw org) * Facelyft med xenon angel eyes- 02 optik * Nya däck, med nya 17" M-fälgar * Sportfilter * Sportvinge * Sport avgassystem( supersprint) * 2 ggr zon digitalt klima. * 6 st CD med växlare+kasset med SONY baslåda * HIFI system med 10st hög (DSP) * Tiptronic växellåda ( manuell,sport,automat) * Beige skinnklädsel * PDC (Park Distance Controll) * ASC * DSC (antispinn,antisladd,dynamisk stabilitets kontroll) * Färdator * yttertemp-måtare * M & K värmare/uttag * Fjärrlarm * Tak rails * airbag * ABS-bromsar * Multiratt (cd,radio, farth,tele) * Telefon * Rullmatta bak * Proffstoning * Djur& rökfri * ej omlackad el krockad * Import 02. MVH jossi | |
|
Har inte sett bilen men det är intressant att den har både ACS och DCS :) // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk |
|
| Kontrollera mätarställningen bara. | |
|
Jag köpte en 528iaT från -00 för 123.000 i januari. hadde gått 9600 mil då. import till sverige -03. Har en massa utrustning men inte extra sport-fluff och ingen NAVI. jag skulle nog försöka pruta denna lite. prutade min från 139. Kolla framförallt om den har sm rostbubblor på bakluckan (till ex. mellan den lilla glasluckan och resten av bakluckan) , väldigt vanligt tyvärr, och rostskyddsgarantin har gått ut på denna bil. /Jimmy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.