|
|
|
|---|---|
|
Någon pannbiff som ägde min bil innan mig har "klippt o klistrat" i kablaget till tackluckan... Suck! Där satt en fönsterhisskontakt istället för orginal kontakt för takluckan... Skaffade rätt kontakt nu. Men får inte minsta liv i luckan. Någon som har lust att tipsa om något kopplingsschema för taklucka? eller kanske rent av har något schema eller en bild på kablaget?? Hade varit ytterst tacksam om jag fick liv i den nu när värmen trillar in!! =) ALLA tips, förklaringar, kommentarer etc är varmt välkommna!! | |
|
hittade schema nu som verkar stämma med bilens kablage... men motorn jag har har ett relä på sig och en mikrobrytare. samt så är kablarna till motorn i fel färg(en grön en svart) på schemat o i bilens kablage är kablarna som ska till motorn i andra färger...(en svart-röd en blå) och sitter i ett kontaktstycke som inte passar någonstans alls. Misstänker att jag har "fel" motor som kanske passar till något annat system. Finns d mer än ett system till elektrisk taklucka på en 530i E34 -89? |
|
|
Länk denna sida har ja kollat mycke på när ja haft el-probs, hoppas det hjälper. Länk min pärla |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.