|
|
|
|---|---|
|
Denna bil verkar inte så rolig att köpa: Länk ------ Övriga kommentarer/info. Nybesiktigad o godkänd 050628, endast påpekande om högt hö halvljus. Direktimporterat fordon -02. Ursprungligt reg.datum 010822. Registreringsbesiktigad 050519. Endast dubbdäck på bilen. Bilen har tidigare varit stulen i utlandet. Köparen gör ett rättsligt riktigt förvärv i Sverige, men bilen bör ej köras utomlands. Miltal kan ej garanteras, men bilen är fräsch och har stått stilla i ett par år pga polisutredning. ------ Men hur är det möjligt att köpa och köra den i Sverige då? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! | |
| En stulen bil som stått still i två år, med diverse tråkigheter i skicket och tveksam mätarställning... Ska vi gissa att servicebok saknas? Jag vet inte om jag tycker mest synd om bilen eller om den som köper den. Oerhört sorgligt. | |
|
Saker som luktar skit ska man inte ta i är min erfarenhet. Mvh - David E BMW CS[Syd]#3624 BMW SC #116 |
|
|
Jag är alltså INTE intresserad av att köpa, men undrar hur det är möjligt att detta är tillåtet? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Saxat från KVD: "Bilen har tidigare varit stulen i utlandet. Köparen gör ett rättsligt riktigt förvärv i Sverige, men bilen bör ej köras utomlands. Miltal kan ej garanteras, men bilen är fräsch och har stått stilla i ett par år pga polisutredning." Någon har lagt ett bud på 85.000:-... |
|
|
525:an låg det ett bud på 75.000kr,hursomhelst får man kupen billigt så har man en go bil till schyssta pengar. mvh |
|
| Om den nu har varit på utredning hos polisen i flera år så borde den vara fullt laglig här i sverige. Annars så tycker jag att både försäkringsbolaget och KVD begår någon form av bedrägeri när dom säljer vagnen vidare inregistrerad på svenska plåtar. Miltal kan ej garanteras dessutom, vilket tyder på att dom vet att bilen har gått längre. Den borde skrotas i min mening... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.