|
|
|
|---|---|
|
HALLOJ! Jag har en BMW-E34-525-92 Mitt problem är att min Kupefläkt bara går bara på sista hacket. De vill säga läge (3) * Någon som har en aning om va det kan vara för fel? * Något trasigt motstånd? Annat? Mycket tacksam för svar. Mvh/Daniel. | |
| Det är fläktmotståndet som är trasigt, Byt den så funkar det! | |
|
Tackar och bockar för detta svar Pekka Power! * Var köper man det bäst/billigast? * Ca pris? * Var sitter de? bakom fläkt reglagen? |
|
| kolla här Länk | |
|
det köpte jag hos bmw i malmö för 525:- . O.B.S plocka ut fläktmåtståndet först och sen kör du till bmw och visar den annars kan dem inte se vilken fläktmåtstånd modell din bil har. lycka till MVH-V8 |
|
|
Tja,,behöver lite hjälp här Plzzz....har just följt anvisningar i länken ovanför här om byte av kupefläktmoståndet på min 525 tds 92....... Nu har jag fått ut den blåa saken o har den i handen....men asså på sista bilden i länken.så har han lödit om ngt på bilden mellan två punkter....men på min dosa jag har HAR ingenting varit Löt innan......Vad menas? ska ja be ngn Löda ändå? Tacksam för svar |
|
|
Inte värt att löda, Ett motstånd kostade 180Kr på BMW I umeå. Byt till nytt. (Priset är för det Blåa motståndet, det finns andra varianter som är dyrare..) MVH:Sakke |
|
|
Tja....tog ut fläktmoståndet..o åkte ner till en verkstad...där dom mätte ¨på det...alla lödningar var ok...o ström... Så nu söker jag efter Fläkten....)=) |
|
|
Yeaahhh!!! Klarade det...bytte HELA fläkten SJÄLV!!?? ....O NU fUNKAR DEN!! tACK TILL ALLA!!!!! IP: ...[.81.232] |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.