AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
551

Telefonen död på min 750ia-95

Hej igen, telefonen är död på min bil, inga knappar lyser, förutom de där man knäpper lös luren från mittarmstödet. Kortet sitter i, men det händer inget, Den går heller inte att slå på från navigationsskärmen... vad e fel? Sitter 2 säkringar, en i bagaget, en under huven, dom är hela...

There can be only one...
Är displayen på telefonen också stendöd? Isåfall, kolla först och främst kablaget mellan luren och enheten.

PS Var det den här 750:n som ni hämtade i Umeå härom dagen? Den påstås vara fin, enligt vanligtvis välunderättade källor. :) DS
Jorå, det var den jag hämtade, och den är faktiskt riktigt fin, vill bara att ALLT ska funka i den... Lite skumt det där med tomgången som vandrade, men jag tog av batteripolen, satte tillbaks, o då blev det -nästan- bra, misstänker att jag måste köra den på något speciellt sätt, nån procedur, för att få till det till 100%...
Ang luren, så är den stendöd, provade med luren från en kompis fungerande telefon, och den var även då stendöd... hittade en säkring bak, och en fram, båda hela....

There can be only one...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.