|
|
|
|---|---|
|
Hello! Jag har ett besynnerligt problem med mina elhissar och taklucka samt centrallås på min BMW 325iA sportcupé-93. Elhissar och taklucka går att manövrera då en eller båda dörrarna är öppna, men inte när dörrarna är stängda. Dessutom så funkar bara centrallåset från högerdörrsida. En säkring går hela tiden, jag vill minnas att det är säkring 43 "makeup spegel+ diverse". Är det någon som har en lösning på detta delikata problem...tacksam för all hjälp jag kan få. | |
svintoleffe |
Det brukar kunna erga i dörrkontakterna, dåkan man en massa fel. Länk Bimmern MVH Leffe |
|
Hade ett liknande problem, kolla kabelstammen i bagageluckan på vänstersida där hade jag kortis, det som krånglade för mig var centrallåset, elhissarna, all belysning inne i cupén //blackpearl |
|
|
Jag har samma problem (centrallås, fönster samt taklucka) funkar ej. De funkar ibland, bytte relä och då funkade det en stund sedan gick säkringen bytte säkring, funkade att låsa en gång säkringen gick, provade en 10A säkring den gick på en gång. Några förslag? kortis någonstanns? eller kan det fortfarande vara relät glappar eller som inte funkar? "svintoleffe" vart sitter dörrkontakterna som man ska fixa. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.