AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
2.452

740iA -94 som behöver kärlek... i massor

Sida 2 av 2
Letar man dessutom vidare på övrig hittar man detta: S-däck sitter på fram & v-däck bak på bilen. C-lås osäker funktion. Punkterat reservhjul. Taklucka ur funktion. Askkopp bak trasig. Trasigt hölje på säkerhetsbälte.

35000:-!!!!!!!
qu
1.275
quixotic2
530i -01
M3 -88
745iA Highline -86
2000CS -68
PowerMac: Får lov att hålla med dig om detta, det är oftare man ser bilar som blir alldeles för dyra, än folk som gör fynd. Dyrt skrot...
Be
96
Bearcat
730iA -91, 300C -09, Jeep GC -93
Det roliga är att det finns en ute på blocket nu som verkar vara i beydligt bättre kondition för 42 lappar...

*lite sugen...*
jo
371
jocke7718
740 i 6vxl E38-1995
528 i E39 -1996
XC70 D5-2003
Helt sjukt....jag skulle aldrig i min fantasi betala 35000:- för en bil i så dåligt skick, bilen behöver ju en totalrenovering!
Några tusenlappar kan den väl vara värd och man har en grym folkracekärra...tänk att knuffas med en E38 runt en grusbana tillsammans med gamla volvos och fordar...
37000!!! Och auktionen slutar på torsdag...
Säg vad ni vill om KVD men jag har köpt en bil där & blev mkt nöjd & fick den till bra pris:

läs gärna villkor för avslutad affär så fattar ni vad jag mena innan att man ej är tvungen att köpa bilen!

jag brukar titta där varje vecka & då ser man ganska ofta att några bilar dyker upp till försäljning flera veckor i rad dvs dom blir ej sålda trots uppnått pris.

som någon sa tidigare så tycker jag oxå att KVD är mkt väldigt mkt petiga i sina beskrivningar på bilarna.tex bilen jag köpte stog det att "höger bakskärm angripen av rost" & jag kan lova er att det tog ett bra tag innan jag kunde lokalisera den ynka lilla rost fläck....
men visst kan hålla med er om just den här Bmw:n som denna tråd handlar om att den är fruktansvärt dyr,MEN ha koll på den,den kan dyka upp snart om ett par veckor......nu mena jag på KVD & inte blocket......
mvh
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.