AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.026

nu har Sverige en M5 E34 mindre

ha
853
hall112
BMW 740IA E38 -94
jaha då var M5:an såld till en kille i Finland. Bilen var den finaste han sett, och då varit medlem i Bmw club Finland sedan -98. Kul när köparen blir nöjd.

Lite snopet bara att bilen hade börjat läcka lite olja på vägen upp till Stockholm där vi möttes. Snacka om att man får dåligt samvete när han rest så långt och jag sagt att bilen inte tar en droppe olja. Kollade oljan i gårkväll och då hade den inte tagit en droppe sedan service och uppe i Stockholm så sytes det ett par droppar på undersidan av plastkåpan som sitter under tråget. Dock syntes ingen större förbrukning på stickan, men det var till 100% motorolja.

Han fick ju pruta lite på det, så han blev nog nöjd iallfall. Får bara hoppas att han ite stöter på fler problem pga. det på hemvägen imorgon.

Nu får man åka S**B ett tag, men jag kommer nog tillbaka till BMW förr eller senare och man blir väl hängandes på forumet trots att man inte har någon bumse.

sj
813
sjoberg
Kia Stonic 1.0 T-GDi -20
BMW 340i Touring -18
Jaha, vet inte om man ska gratulera eller beklaga... Det är alltid skönt när man lyckats bli av med en bil man försökt sälja ett tag. Men jag fick intrycket av att din var ganska fin?! Dom fina M5 E34:orna växer inte på träd...

Sjöberg
Er
692
ErikThörn
Bmw 535da Touring M-sport -06
Har du sålt den?????

Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Hoppas att du kommer tillbaka till BMW-träsket snart!

//Schnitzer
Synd att alla balla bilar verkar gå till finland nuförtiden...
Ni
430
Nicke_M
850 CSi
M5 E39
Bra att du är så uppriktig och ärlig mot din Köpare!

Annat mot en del andra affärer man kan läsa om här...

Nicke
Garvis:

Vadå synd? Bra är det ju!:) (Finländare)

Varifrån i Finland var han? Var han finlandsvensk?

Min M5 i svenska E39 M5 registret
Länk

bayerische:

Ja för er är det bra.

Är fd. Peugeotägare. Hänger fortfarande på Länk. Så fort det är nån som ska sälja en "värstingpug" så kommer det en finnpajsare och köper den. Verkar vara samma för BMW
ha
853
hall112
BMW 740IA E38 -94
"Nicke_M" Självklart skall man vara uppriktig mot köparen. En bra affär har både nöjd säljare & köpare. Tyvärr så resonerar ju inte alla så.

"bayerischemotor" han var inte findlandssvensk och jag kommer inte ihåg vart han bodde, men han hade 80 mil för att komma hem från åbo
80 mil från Åbo... låter som bortre Ryssland ;)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.