|
|
|
|---|---|
| Spekulerar på en e36-94 som påstås vara indiviual.Fanns det verkligen 1994? | |
|
Vad är det som tillvalt som induvidual? Det är ju lätt att kolla upp då utrustningen bör avslöja fakta svart på vitt. /Anton |
|
Scheckheft |
Hej Individual by M GmbH grundades 1992 och presenterade sina första bilar, en 850csi och en E32, på Genevésalongen samm år. Mvh Scheckheft |
|
Individualprogrammet startade 1992. <Länk Jag kör för övrigt en -95a från individuallinjen. |
|
|
Hmm...blev fel på länken. Här kommer den igen: Länk |
|
|
mindbash: Hmm, individualprogrammet? Kollade inte länken så nogrant, men min 750 E32 från 1991 hade individualkulör. Finns årsmodeller före det också. //Schnitzer |
|
|
Tja, jag läser bara innantill: "Och företagets nya avdelning BMW Individual, som grundades 1992..." |
|
| Men även tidigare kunde man specialbeställa färger, klädslar osv. för en saftig prispeng, så själva Individual GmbH startades som en följd av ett ökat intresse för detta. | |
| Tack før snabba svar.Bilen i fråga har kun induvidual-lack,ska man klassa den som en individual-bil då?320i,helt std. innredning osv,sparsamt med utrusning i øvrigt. | |
| Åhh vilken amatør...bilen visade sig vara Madeira-violett,sjelden og fin farg javisst,men ingen individual. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.