AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.159

Vart hittar jag skinninredning till Bmw E36?

Bm
27
Bmw323i-84
Bmw 550i 2008 E61
Bmw 530i 2009 E61
Bmw 525i 2005 E61
Antar att mitt tidigare inlägg blev raderat p.g.a mitt dåvarande humör satte rubriken, men iafall, söker efter en skinninredning till min E36 som rubriken lyder. Kan tillägga att jag ringt runt till 45st olika skrotar och frågat, men det enda som verkar finnas är till coupéer.. Hittade visserligen en till en M3 Limo, men den kostade 12000:- vilket känns för smärtsamt för min plånbok.. Så någon har?? Passar även på o frågar om det går att byta tyget som jag har i min nuvarande dörrsida mot skinnet i en blivande dörrsida? Om nån fattar vad jag menar? Alltså, jag har två st dörrsidor, den ena med tyg, den andra med skinn. Går det skifta mellan dessa två??

Jupp det går att skifta, plocka bort dörrsidan och fila bort plastfästerna som är dit brännda.

Sen är det bara att limma.

Kolla på www.bildelsbasen.se finns en hel del inredningar i skinn där.

Kan tillägga att jag köpte min skinninredning där. Svart sportskinn med armstöd fram + bak med skisack + 4st dörrsidor i skinn + alla konsoller /lister jag rubbet inne i bilen för 4500:-.
Prutade 500:- men jag hade lätt gett 10.000:- för den inredningen eftersom den va i näst intill nyskick!
Bm
27
Bmw323i-84
Bmw 550i 2008 E61
Bmw 530i 2009 E61
Bmw 525i 2005 E61
Oj då, det var billigt! Har kollat på Bildelsbasen, och dom flesta där är till coupéer som sagt, men dom som väl finns kostar typ 10 tusen spänn.. Har hittat en benvit skinninredning som suttit i en 320 med slitet skinn på det klassiska bmw stället, dock inga sportstolar. 4000 spänn, men jag vet inte.. Vill helst ha svart!

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.