|
|
|
|---|---|
|
hej! ska köpa takvinge men de finns bara till limo å coupe,jag har en sedan.passar den ? kanske en dum fråga men jag kan inte mycket om bilar ! | |
|
Limo o Sedan är samma sak Min bil Länk |
|
|
ok då vet jag.tack för hjälpen! |
|
|
kul att hjälpa:-) Min bil Länk |
|
|
Javisst, och nu fick vi tydligen hjälp av AutoPower Crew:n oxå ;-). Tycker dock inte om att dom raderar inlägg utan att skriva en anledning till deras "ingripande". Gäller naturligtvis inte bara detta fall. Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
| håller fullständigt med! men jag vet inte riktigt vad dom sysslar med,förut va hela tråden borta.. fick du mitt mail ? | |
|
Ja fattar inte varför, trodde detta va ett forum för "alla" kanske är som för ett tag sedan då vissa inlägg raderades pga. diskras. Men det verkar som om alla andra inlägg ifrån tidigare idag är kvar. Tycker det är väldigt löjligt och översittarbetingat att gå in och radera inlägg som ej intresserar ALLA på detta viset. Javisst, jag har fått 3st. olika mail ifrån dig nu så delarna är på väg till dig, med en mellanlandning i Småland där firman ligger. Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
| trevligt. bara att vänta då,känns ju värre än julafton när man va liten :). men den som väntar på nåt gott..... :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.