|
|
|
|---|---|
|
Har precis bes. bilen, och är tvungen att byta mittre styrstaget pga glapp i vänster led. Är det rekomenderat att byta yttre stag på resp. sidor också, eller räcker det med att byta det mittre (enormt dålig ekonomi nu). Ett mittre styrstag från en skrot för ett par hundringar är tyvärr det enda som passar min plånbok. Sedan har jag ett "rejält" glapp i styrningen. Beror detta uteslutande på styrväxeln? Finns det något billigt byte eller enkel metod för att förbättra styrningen? lonket infinner sig ju också, men det prioriteras inte nu, ifall det inte är extremt korkat att INTE åtgärda problemet. Vrider upp volymen lite istället =). Men som sagt styrningen är ju direkt farlig när man färdas i höga hastigheter (det jassar ju till lite åt ena eller andra hållet när man gör en vänster följt av en högersväng med skapligt utslag) Jättetacksam för råd och tips, ett kanonbra forum för såväl okunnig (jag i detta fallet) som kunnig. Försökte hitta mer tips om styrningen men gick lite bet på det. Mvh Daniel | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.