|
|
|
|---|---|
|
Med tanke på de senaste dagarnas upptäckter av skruvade BMW (en E36 328 Cab, en M3 E46) så har jag funderat på om det skulle vara bra med en tråd där man skriver in kända skruvade bilar. Tråden läggs här eftersom alla BMW-modeller kan vara drabbade. Då kan alla på forumet enkelt hitta information om kända skruvade BMW. De som lägger in en bil i tråden måste givetvis ha torrt på fötterna, inga gissningar eller känslor utan endast verifierbara fakta duger. Regnummer och chassinummer bör vara med. Nuvarande ägare skall inte pekas ut eller anklagas. Vad sägs, ska vi starta en sådan tråd? | |
| Problemet är att det kommer att urarta till en diskussionstråd. De informativa inläggen försvinner i "röran" och tråden blir värdelös som informationskälla. En lista på skruvade bilar bör vara modererad. | |
|
"En lista på skruvade bilar bör vara modererad." Mycket bra förslag! Oavsett om det är 5 eller 1000 bilar i den listan så är den guld värd! BMW4EVER! --- Min E39:a: Länk |
|
|
Tänk att jag funderade på samma sak häromdan, men det blir ju säkert som W2k säger att det blir bråk och bilar/människor hängs ut och till slut raderas tråden. Men visst vore det bra... /Astroboy |
|
|
Eller så lägger vi upp en hemsida med alla skruvade bilar vi känner till. // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk |
|
| Hemsidan har jag varit inne på tidigare, men problemet var att verifiera att datat stämmer. På Autopower finns det många ögon som kan kolla att informationen stämmer. | |
|
Om något sånt här ska göras så måste man nästan ha faxen med mätarställning som man kan få från bmw på alla publicerade bilar. Det gäller oavsett var listan ska ligga. // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk |
|
| Japp, det får inte finnas några "nu-ska-jag-jävlas-med-brorsan"-inlägg, då faller hela idén. | |
|
Mycket bra idé. Tråkigt för dom som har skruvade bilar men om ingen vill köpa "mixrade" kärrror kommer dom också minska i omfattning... Sjöberg |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.