|
|
|
|---|---|
|
Har kommit i kontakt med en som ska sälja sin 525'a touring som är specad enligt följande: 15600 mil Mörkgrönmetallic Acc Handsfree Farthållare C-lås cd 10 högtalare Nya bussningar i framvagnen Importerad november 2001 Vad tror/tycker ni att den är värd? mvh Berg "Jag tror att det finns en marknad i världen för kanske fem datorer." IBM:s styrelseordförande Thomas Watson 1943. | |
| Hur mycket vill han ha? | |
|
60'-65' mvh Berg "Jag tror att det finns en marknad i världen för kanske fem datorer." IBM:s styrelseordförande Thomas Watson 1943. |
|
|
Väldigt lite mil på en tio år gammal BMW av den kalibern tycker jag.... kanske är den värd 50'...? Allt beroende på i vilket skick den är i.... /Simon |
|
| Är det ärliga mil så är väl 60-65' inte för dyrt tycker jag....men vad faan spelar 5' hit eller dit...jag prutade 15' på min bil på telefon! | |
-:BeeMWe:- |
50-55 000 om den har gått så långt. |
|
Tycker du att 15600 mil är långt? Jag tycker snarare att det låter för lite...... mvh Berg "Jag tror att det finns en marknad i världen för kanske fem datorer." IBM:s styrelseordförande Thomas Watson 1943. |
|
|
Är den ärlig tycker jag att 55-60 000 är OK. Över det är dock tveksamt. Men inte är 15 600 mil mycket på den bilen! Det kanske är en schysst CD?! /Henrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.