|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Länk | |
|
Ja, om det nu kommer att bli någon M5 Touring så kommer den säkert att bli snygg ;) Det där är ett hemmabygge :) Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
| jag vet ..men nice hemmabygge ialla fall tycker inte du det? | |
|
Absolut, ser välbyggt och nästan originalmonterat ut :) Fälgarna kunde han slängt åt skogen dock och monterat M5-fälgarna :) Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
| Titta lite längre ner på sidan grabbar så ser ni "The real thing" | |
|
Hoppas att det kommer en riktig! //Schnitzer |
|
|
Länk här är den riktiga |
|
| Kommer det att komma en riktig?Är det fastställt eller bara teorier? | |
|
Inget officiellt ännu... ___ //Ulf |
|
|
Här kommer fler bilder: Länk MVH / Jacob |
|
|
HOPPAS! Och hoppas att man får se prototypen på Ringen nästa vecka. Lovar att fota i så fall :) Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
| Sjukt mongo med olika fälgar fram och bak! | |
|
OT Kalle Hansen: Vilka dagar ska du ner till Ringen? MVH / Jacob |
|
|
Jacob, Kommer dit den 28/7 (Torsdag) och åker därifrån den 1/8. Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
|
Kalle Hansen: Vilka är det som ska ner? Funderar själv på att ta en tripp neråt samma helg nämligen :) MVH / Jacob |
|
|
NYA E61 M5touring kommer sannolikt att presenteras på bilsalongen i Frankfurt i September - (samma evenemang där även E34 Mtouring presenterades i Sept. 1991 och nästan exakt 10 år efter att produktionen av E34 M5touring upphörde) - (E61 M5touring är fortfarande -hemligt- men 'indikationerna' är ganska entydiga )- M5touring register |
|
bmw alpina b3 |
ser ut som audi a4 s-line mvh |
|
bmw alpina b3@ kan jag få en sådan med E61-teknik + V10-motor, tack ?!;) M5touring register |
|
|
Är det klart att det ska tillverkas en M5 Touring E61? I såna fall så borde man ju nästa ge sig av till Frankfurt i september :) //Schnitzer |
|
bmw alpina b3 |
tycker bara karosen bak ser ut som a4 s-line ...tycker du inte det kolla lite mer mvh |
|
Schnitzer: jag o Stephan ska till Frankfurt i september. Häng på:) Micke K. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.