AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
901

vad är det för fälgar?

är det en variation på M fälgen från M Roadstern? eller bara likande? Länk
De är ju ett ihop-plock. En 2,8 som ska försöka lika en M.
Fälgarna är inget ovanliga.
Hmmm, min första tanke när jag såg de fälgarna är att det är ju en Jaguar fälg som sitter på deras cabbe bland annat XK8 eller vad den heter. Hittar givetvis inga bilder på dem.

Kan man verkligen stoppa dit sådana på en Z3?

Fredrik M
Yatooil: förstår inte hur du menar. det finns inget på den bilen som skulle efterlikna en M. En just riger Infinity front lipp och just dem där fälgarna som jag undrar över
Visa användare
2.480
Highway Star
BMW 523iA -98
BMW 520i Touring -98
Håller med föregående talare. Inte en enda M-pryl på bortsett från M-märket på baken. Fälgarna ser inte heller särskilt vanliga ut. Har inte sett förut på en Z3 iaf.
Den är väl ac schnitzer front på den?

Inte en ända sak som är från M...
Yatooil, va menar du?

// Pantzare
pantzare: är ganska säker på att det är riger infinity...
Es
83
EstorilMroadster
BMW 420d xDrive M-sport -18
BMW 118d xDrive M-sport -17
Fälgarna är Anteras
Vilken Antera modell då? Type 323 är onekligen snarlik, men det är inte de som sitter på Z3'an.

Fredrik M
Helt otroligt vad mycket snygga fälgar det finns, man kanske skall vara tacksam för att det saknas ekonomiska resurser att handla. Hade väl blivit inlagd på hispan på grund av beslutsångest.

Fredrik M
ErikNilsson
Fredrik M: Du har redan de snyggaste fälgarna som finns så sluta leta!!!

/Erik
hehe: det är det han fiskade efter :-)
Hehe, tack för det Erik. Fast jag är bra sugen på en uppsättning Compomotive MO, eller Racing Hart modell 166, eller Axis GT-R eller Axis Hiro eller Breyton Vision eller, eller, eller....... Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Varför kommer det män i vita rockar och hälsar på? Nej Nej, jag vill inte ha någon tröja med långa ärmar och spänne på ryggen.....

Fredrik M
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.