|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Länk Liten beskrivning på hur man monterar ett 4 rörs system...om det nu hjälper något :) Mvh |
|
| Ser ut som man får våldta originalröret och kapa det alldeles framför katten då om jag tolkar bilden rätt ? Inte så jävl akul om man vill återställa till original mao. | |
| Wendtan: Jag såg förresten din 330 på Blocket, blir det M3 nu eller? Vad synd att jag inte såg den tidigare för då hade jag köpt den, den jag köpte i somras är snarlik fast orientblå. | |
|
Odde: De blir nog något lite mer praktiskt ett tag. 996 är en modell som ligger mig varmt om hjärtat annars, den som lever får se :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| Har nån testat att köra Eisenmann på en M först utan soundrohr och sedan med soundrohr ? Hur upplevs isåfall skillnaden i ljudkaraktäristik ? | |
| Verkar inte ens som de har ett soundrorhr i sitt produktsortiment för Z3M så då slipper man väl fundera då :( | |
jimmy/bmw |
lyfter tråden lite hur mycket skulle ett eisemann system och sound rör kosta till min 323 e36?? |
| Nu har jag slutligen fått på diffusern efter att ha monterat mitt Eisenmann 4 * 70 mm. Det var verkligen inte helt lätt att göra en öppning på M-sport diffusern som liknar den på vänster sida men mha en värmepistol lyckades vi böja upp kanten så det blev precis som på vänster sida. Nu är det snyggt men jag vet inte om jag kan rekommendera någon att göra detta. Systemet var inte helt rätt i måtten heller så det fick kapas och svetsas om vilket tog en jäkla tid. Men ljudet är bra. Bilder kommer så småningom. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.