|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet något angående dubbla dubbla utblås på en E34!? (525i) | |
|
måste vara på en av v8-modellerna där(om) det två avgasrör hela vägen framifrån och bak, där varje rör har ett dubbelt ändrör. Blev det förståeligt? Typ så här => --oo-------oo-- Faan vad snygg beskrivning..... mvh Berg "Jag tror att det finns en marknad i världen för kanske fem datorer." IBM:s styrelseordförande Thomas Watson 1943. |
|
|
Nix!! Vi V8 ägare har snarlikt system som 525:an det går ihopa i trakterna av växellådan ( dock dubbla KATar ) |
|
stimpenbmw |
Inte ens de gamla m5orna hade väl dubbla dubbla? Det kom väl inte förrän nya m5an med v8an? |
|
Nya M5 har dubbla ENKLA utblås.. De dubbla dubbla du sett är det man kallar för hemmabygge! Hemskt..! Olio |
|
|
Där har du fel Olio, M5:an i e39 utförande som står som skyltdocka på BMW i Karlstad har dubbla dubbla, likaså nya M3:an Behnadla din BMW, som du själv vill bli behandlad av den! |
|
|
Tobbz, JAG har aldrig fel.. Men stämmer det du sa så har juue BMW råkat sätta på två avgasrör förmycket! :) Jag är SÄKER på att min polares M5 e39 hade enkla (2xTJOCKA) Meh, det kan juue ha ändrats nu vid 00/01.. :) Olio |
|
| E39 M5 kom '99 och har haft dubbla dubbla sedan dess! Däremot kan ju din polare ha bytt 2 enkla feta. | |
|
Yes! Dubbla dubbla=E39 M5 från fabrik. Mvh Janne. |
|
|
Nya m5:an har ---OO-----OO--- = klart grymt som på en muskeljänkare...hehe 535 e gryyym |
|
Zyx |
Olio: Ingen tvekan om saken, du har jättefel denna gång. M5 e39 har dubbla dubbla. [Läs rad4 under Motor] "Avgassystem tvådelat med dubbla mynningsrör, förkromat" Länk - Scott me up Beemer! |
| _Mr-speed_: eller som på en VW Karmann Ghia från 60-talet. Klart kultigt med dubbla dubbla, typ sugrörsvariant :-) | |
|
:( .. Meh, den KUNDE ha haft två tjocka från fabrik!! :) Får väl ge mej då.. Olio |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.