|
|
|
|---|---|
| Tjena, jag har gått och grumlat länge på om jag ska lämna in min 535 e34 på omlackering, jag vill ju ha den ett bra tag och ny lack skulle inte vara fel för den e ju 16 år gammal och har lite repor och skador, va kan det kosta att göra en omlackering av bilen? hade tänkt svart färg ingen metallic, | |
|
Beror ju på om du ska göra något förarbete själv,alltså slipa eller nåt? Men ska du lämmna i allt så går de väl på mellan 15-20000:- beroende på lackare och lack..du verkar ju vilja ha en ganska billig lack så. |
|
| Fick betala 33000:- utan kvitto för en fin profflack.Lämnade in bilen i delar och gjorde ihopmonteringen själv efter lackjobbet.I priset ingick även vissa plåtarbeten. | |
| Måste ha varit mycket plåtjobb eller ordentligt mycket förarbete för annars tycker jag 33000 svart är på tok för mycket för en hellack. Vitt hade varit mer lagom... | |
|
Är du villig att ta en sväng till Öst så kan du få en proffslackering för ca 5000kr vitt i Baltikum eller Polen. Och det är inte så farligt som det låter, du kan ta med lacken från Sverige om du vill vara säker på att få rätt. Kan vara värt en resa över med båten, kanske minisemester... BMW 4EVER Bilen: Länk |
|
| Ja, jag kommer förmodligen att åka österut för att lacka om bilen när det blir dags. Helst vill jag hitta en bra lackerare Estland, för där trivdes jag på en gång när jag passerade tidigare i somras. Skulle gärna resa runt mer i det landet. | |
|
Ambush. Jo,det var en del jobb.B.l.a byttes hela bakstammen inkl.bakljuspottor,mindre riktjobb lite överallt,sprucken framspoiler,lack i två färger(maccaublå och laxsilver)m,m. Det här gjordes för 2 år sedan och dessvärre har jag redan råkat ut för 2 parkeringsskador av den elaka sorten. |
|
| tack för tipsen, ja en resa öster ut skulle nog inte va en dum ide nu när man har semester och lackera bilen samtidigt, fast först måste man ju hitta någon bra lackerare där borta, nån som känner till nån? lr var dom hålller till. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.