|
|
|
|---|---|
marw |
Se länk nedan. Länk Någon som har erfarnhet eller kunskap om dessa? Tacksam för svar. Mvh, Martin |
|
Personligen så hade jag heller monterat KW coilovers. Detta paketet kostar mindre än en lös uppsättning dämpare, förmodligen så finns det en anledning till det. // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk |
|
marw |
Tillverkare: Supersport |
|
Ja, och vad är det för något? :) // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk |
|
marw |
Haha jag vet inte. Därför undrar om det är schaisse eller eine gutt produkte. :) |
marw |
Jag hittade ett flygblad nere på nfs i malmö om supersport. Tänkte kolla om det är något som är värt. |
|
Jag gissar på "schaisse" :) // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk |
|
| Bilstein! om bilen själv får välja :) | |
|
Jag har detta på min.......inte världens bästa jag upplevt men klart mycket bättre än dom slitna orginal som satt på......det har en tendens att bli lite "studsigt". Vart vungen att testa när jag fick ett pris på 4700:- inklusive frakt och allt ifrån tyskland. Det går att skruva ner bilen riktigt rejält ivarjefall om man tänkte sänka.......jag har ställt mina såatt däcken (18") ligger i kant med skärmkanten och det finns några cm till att skruva om man vill. Bild på hur lagomt jag har det ställt nu: Länk (Tyvärr lite mörk bild) |
|
marw |
Hej Hur många mil hade dom gammla slitna gått? Rekommenderar du dom här till mig?? |
|
Osäker på hur långt dom gamla gått. Men det var rejäl skillnad i stabilitet efter bytet. Du missar ju helt klart mycket i komfort, så kan du leva med att det blir hårt och "studsigt" så tycker jag faktiskt att det är värt pengarna, samtidigt så har dom ju fördelen att man kan skruva dom upp och ner hur man vill. Men vill man ha kvar endel utav komforten och kan tänka sig att lägga lite mera pengar så är nog bilstein eller något annat märke att föredra. Jag tror nog inte det är allt för dåliga grejjer även fast det är billigt, dom är ju trotts allt tüv godkännda och har 2års garanti. |
|
|
Ska du köpa ifrån tyskland så är detta billigaste jag hittade Länk 539€ inklusive frakten. Eller om du ska vara med och buda så brukar dom gå under 500€ här Länk |
|
|
Det var ju nästan gratis...MDS tar ca 7000kr för såna...Även om det inte skulle vara toppkvalité så lönar det sig om man ska ändå byta ut gamla fjädrar och stötisar. Jag har inte kunnat satsa på en vågad sänkningsats pga att jag vill kunna lasta den xtra på sommarn utan att arslet dras i marken och köra på vintern utan att ploga snön med spoilern. Även billiga coilovers är det enda bästa då... Persson, Kan man justera hårdheten på stötisarna då? BMW 4EVER Bilen: Länk |
|
|
Sharifhan: Vad jag vet ska det inte gå att justera hårdheten. Det var inga monteringsanvisningar eller andra instruktioner med i paket men det fungerade inte som vanligt med att man trycker ihop och skruvar ivarjefall. Ska kanske tillägga att företaget jag länkade till högre upp var dom som jag handalade utav......svara snabbt på mail och leveranstiden var ca 1vecka. PS. jag kom på att bilden jag länkade till högre upp var innan jag tog ner den 2cm till. Den ser väldigt hög ut på bilden även fast den inte är det i verkligheten. DS |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.