|
|
|
|---|---|
|
Tja alla glada bmw ägare, har en litet problem så jag behöver era tips. Är så att jag hade lackat om bilen fram för 4 v sedan. och nu har jag redan tryckt sönder en framskärm pga att däcket tar i skärmkanten. :( så jag håller på att ska köpa sänkningssats åt den nu men jag vet inte vilken sänkning jag ska köpa. Har 235/45/17 och nu undrar ja om man ska köpa 60/40 sänkning eller 40/35 sänkning? vad tror/har ni? vilken ser bäst ut? vill ju inte ha bilen för hög men inte heller lika låg som den är nu. tack på förhand MVH Jonny | |
| Men är den sänkt någonting nu eftersom däcket tar i framskärmen? | |
|
jo den är rätt så sänkt. men jag vet tyvärr inte hur mycket för det var förra ägaren som hade sänkt den. men både fjädrarna och stötdämparna är dåliga så den är lite mjuk nu. tror det är därför dettar i. men finns det ingen som kör med 17" och 60/40 sänkning så man får se hur det blir? bilder eller så förklara hur det blev? //Jonny |
|
|
Kör själv med Bilstein sänkningssats, kommer dock inte ihåg hur mycket den sänker bilen, dock måste jag korta ner fjädern i fram för den blev lite hög med 18" fram och bak.. //Vet du vad vi gör? Vi gör som du säger! Vi lägger ner det här! |
|
|
amlin du har mail. Mvh/ Viktor |
|
|
sorry amlin blev lite fel där. Mvh/Viktor |
|
|
Franzy DU har mail : ) Mvh/Viktor |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.