AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
902

Roligt smeknamn till e30

Ac
383
Acous
e21 318i -82
Träffade en polare som är från irak, berättade så klart om min nya e30 och han berättade en rolig sak; han berättade att de kallas för "kaninen" i Irak :-)
ol
790
ollen
MB E300 cab -20
Och.... varför då? För att BMW-ägare får mest sex? Eller för hoppig gång? Eller?
Stötig fjädring kombinerat med förmodat låg vägstandard vägar i Irak :-)

Mvh,
Kalle
_______
E38:an: Länk
ja
1.770
jaken
V70 D5 AWD Polestar
Kalle, det låter likt Sverige de där med vägarna! Kanske E30 bör kallas kaniner här åxå=)
Golf kallades för Rabbit i USA på 80-talet.
Ac
383
Acous
e21 318i -82
nänä, den ser ju ut lite som en kanin, njurarna är tänderna på kaninen...är ni med? kolla på en e30 så ser ni
PowerMac,

Den HETTE väl Rabbit?

Mvh,
Kalle
_______
Visa användare
107
Kalle Larsson
e46 320i touring -01
Golfen hette Rabbit i USA från fabrik. Numera hter den Golf där också, utom GIT´n som bera heter GTI.
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Jag kan säga att jag var i Irak 1987 då Irak var "bästis" med USA, England, Ryssar etc och jag kan lova er att standarden på vägar där var bra mycket högre än vad de är i Svergie idag och många andra europeiska länder. Irak var ett rik land, alla byggnader och vägar var byggda av japaner, amerikaner, engelsmän etc.

Irak var ett modernt land, väldig amerikaniserat då och Bagdad en av de vackraste huvudstäderna jag varit i. Jag vet inte dock hur det ser ut idag med tanke på det som hänt!

------
Länk
Länk
Grodan,

Det har hänt "lite" i Irak sedan 1987... :) Jag har dock aldrig påstått att vägstandarden skulle vara bättre i Sverige.

Mvh,
Kalle
_______
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.