|
|
|
|---|---|
|
Tja ! När jag låser upp bakluckan med nyckel så låser bilen bara upp luckan, ej resten av bilen. Men när jag låser den så låser den lucka och hela bilen. Ska de vara så eller har jag nått kack i låset ? // Anders | |
|
Min låser upp hela bilen. Lars |
|
|
Min E34 sedan är likadan. Jag TROR det ska vara så på E34 tillverkade efter 9/91 och som är utrustade med fabriksmonterat larm. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Aha ! Larm har jag ju inte förståss, men centrallås, de känns ju onekligen lite som att allt borde låsas upp. Men jag blev lite osäker, så jag tänkte kolla med er på forumt innan jag börjar riva i de. // Anders |
|
| Min 525iT -92 både låser & låser upp hela bilen via bagaget. Den har inget larm. | |
|
o i min får jag inte in nyckeln så långt att jag kan vrida runt ;) Tar i så plåten bågnar o känns som att nyckel skall gå av, men icke... Kunde vara kul att veta hur funktionen är för bilar med "nya larmet". För en dag kommer bilen stå där strömlös o man vill komma in ;) Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
|
Då blir de till å riva isär å kolla upp funktionen, en till sak på listan :) Tackar för svaren // Anders |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.