AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
763

Karavan till Tulinge?

Visa användare
51
Alpina B10 4,8
Delägare av en BMW Alpina B10 4,6 V8
Tänkte bara ta tillfället i akt att göra som följande på Zatzy:

Från Lemon på zatzy( Uppsala )

Kör: Ford Sierra Cosworth

Angående: Karavan tullinge 2/7
För dom som ska dit kan vi träffas innan och åka en liten karavan ner till tullinge.

För oss som ska köra släpps vi in efter kl 08.00

tror dom börjar köra kl 9-17.

Samling plantagen kl 07.00

avfärd kl 07.30

Nån som är PÅ? =)

Verkar vara kul och kanske kan vi bli fler när Uppsala borna kommer till Sthlm?

Tänkte höra om det händer liknande i Sthlm ????
Själv kör jag dock ingen rolig bil nu när man flyttat från Sthlm och både har sålt M3:an, 318i och inte har tillgång till Alpinan som finns i Malmö nu. Fan..... Inte kul att köra Skoda Felicia :(

MVH David

Mr.Alpina
Visa användare
51
Alpina B10 4,8
Håller på att se vad jag kan fixa för saker. Är bara den att jag inte har någon bil då jag sålde min M3:a för ett tag sen samt min svarta BMW 318i som du kan se bilder om du kollar på min profil här, Alpinan du ser där har numera min far i Mö. Vill ju inte direkt köra svärfars mörk gröna metallik färgade Skoda Felicia 1,6 kombi 1998 med rost rosor runt skärmarna...... Lyckades dock få upp den i 160mellan Mö och Sthlm.... Då jag blev om åkt av en M5:a och en M3:a som stannade lite vid sidanom och garvade åt min fina tävlingskörnings skylt i bakrutan*LER*
Undrar om man kan styla och trimma en sådan Skoda *ASG*
Håller bara på att se om jag och flickvännen kan åka med i någon av de andras bilar... Som sagt många rån Sthlm med omnejd som villl ha kortege till Tullinge även Uppsala bor.... Fler som vill hänga på.

Finns på msn cd_klemming snable a hotmail puntk com

MVH David.

Mr.Alpina
Om det är fint väder på Lö tänker jag åka till Tullinge

Mvh
/Bruno
Länk
BMW CS 4657
Visa användare
51
Alpina B10 4,8
Tja Bruno!

Din bil har man kollat på många gånger.... Har alltid velat prova och åka i en Alpina B8, lite av samma motor som min far och jag har i en Alpina B10 4,6l 1998
Har alltid undrar hur den känns i en BMW i E36 karossen.
Himla fin bil med bra sida och kul info.

Hör gärna av dig via msn eller likande, man kan ju inte få för många vänner och framför allt inte BMW vänner.

Ha det gott

MVH
David

Mr.Alpina
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.