|
|
|
|---|---|
|
Halloj! Är det någon här som vet någon motsvarande sida till Autopower i Finland? Nån sida som har någon motsvarighet till Powerbörsen. Jag är intresserad av att köpa lite delar till min bil, men är inte så sugen på att beställa delarna från Sverige. Var i Finland kan jag hitta någon som säljer delar över nätet? Tack! | |
| Är det inte billigare med delar i Sverige? | |
|
Jo det är det, men frakt och sånt kommer på. Andra problem är: - Problem vid betning - Alla vill inte leverera till Finland Sådana saker gör att jag i första hand vill hitta delarna i Finland. |
|
| Vad är det för saker du söker? | |
|
Vet inte riktiggtmed säkerhet, men ett larm och möjligen en multifunktionsratt! Lite beroende på vad de kostar och hur mycket pengar jag har på banken. |
|
|
www.btcf.fi Gå in under forumet deras, finns alltid mycke delar och dom är nästan lika hjälpsamma |
|
| Annars finns de även två stycken privatpersoner i Vasatrakten som har mycke delar men mejla så kan ja berätta. | |
|
Kom just på att jag också är intresserad av en telefonstälning till en Nokia 6310. Så att jg kan tala i telefon med hjälp av BMW's buisness stereo. |
|
|
Själv brukar jag hitta massor av grejer till BMW på www.huuto.net Sök t.ex på "E46" så kommer det en del. Alltid nåt! :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.