|
|
|
|---|---|
|
Undrar bara vad som händer i sommar när Sthlm och Mö i sommar. Vore kul med lite träffar samt träffa lite nytt folk när man är nybliven Sthlmare Funderar på att dra till Tullinge, Street Car Fest och Vallåkra, några mer som ska dit och vet nått mer som händer i sommar så hojta till........... Om det blir följa jhon dit eller annat med.... Mr.Alpina | |
|
BMWCS och Alpina Träff 13-14 Augusti i knutstorp //Morgan Alpina Club Schweden Länk |
|
|
Oki Lazy men är det inte samma helg som det är Vallåkra? Ska nämligen ställa ut min och min fars Alpina B10 4,6 1998 då med några andra härifrån och från zatzy kanske, inget bestämt ännu. Men jag ska ner till Skåne den helgen i alla fall och se på Vallåkra träffen. Vad jag vet har det inte varit någon direkt alpina upslutning vid Vallåkra, eller har jag fel? MVH D Mr.Alpina |
|
|
Gå in på Alpina Club Schwedens hemsida så står det lite om träffen på Knutstorp. Skulle tro att vi blir minst ett 20 tal Alpinor som kommer dit. Beträffande Vallåkra så har jag ingen aning. Jag har aldrig varit där,jag har fått uppfattningen av att det mest är Epa traktorer och stylade volvos och dyl men jag kanske har fel ;-) Kommer du eller ni till Knutstorp istället så är det ju bara BMW och Alpina där,mycket trevligare tycker jag. Registrera dig gärna i Alpina Club Schweden och säg till din far och dina vänner med Alpina att göra detsamma //Morgan Alpina Club Schweden Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.