|
|
|
|---|---|
| Hej undrar lite hur det är med tänspolarna brukar dom bara lägga av eller är det så att dom blir svagare när dom är på väg att ge upp????upplever att bilen går bra kall har skrivit om detta ett antal gånger så nu undrar jag om de ger gnista men kanske sämre när det börjar bli dåliga för i morse när jag åkte hem från jobbet så tycker jag att bilen gick rätt bra när den var kall ioförsig hade det regnat så lite klater var det .. men då jag kom till ett rödljus och stod där så märkete jag hur den dippade lite på tomgången kan ju vara fukt förståss men jag har i allafall kommit på att det är när bilen är rejält varmkörd som jag tycker att den går väldigt dåligt .. inte på tomgången visst lite bludder men under belastning så är den slö och trist .... hoppas nån orkar läsa och komma med nåt förslag | |
| Jag har nog också en dålig tändspole, jag har också "dippar" i tomgången. Men värst av allt, vid varmstart så är det knappt bilen går dom första trettio sekunderna. Bara att stå kvar på parkeringen på tomgång och vänta ut det. Egentligen skulle man byta alla tändspolarna på en gång så man blir av med problemen, men dom är ju inte direkt gratis tyvärr. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.