|
|
|
|---|---|
|
Lägger ut en tråd här också vi möts vid Brostugan vid 12. Läs mer här Länk Min M5 E34: Länk | |
| Skoj, då kanske man har bilen klar! | |
|
M Femman, är det din bil jag sett parkerad vid Södertörns Högskola ibland? |
|
blitz |
kommer om jag får ledigt |
|
jag är som sagt sugen på att komma om vi blir några bilar ;) /// mstrutsen |
|
|
mstrutsen: Då måste du tvätta dina fälgar de såg(idag 21.00)ut att behöva en ordentlig rengöring. |
|
|
starre: he he tycker de ser rätt bra ut när de är mörka faktiskt, man kanske skulle lacka de mörkare på heltid :P /// mstrutsen |
|
|
Det skulle åkas färja på vägen va? Är det problem med låg bil, nån som vet sen tidigare...? |
|
|
mosse: Jag tror inte det är några problem med Slagstafärjan den är inte värre än ganorna i sthlm. Jag har åkt den med min supersänkta Camaro IROC-Z och med en sänkt 9000 Aero med ett tungt hästsläp efter utan att ta i. Jag har även åkt den med min nuvarande M5:a och den är sänkt 30 mm fram och 15 mm bak utan problen. Om du är orolig så kan du komma direkt till Slagsta vid 13 tiden. Vi syn imorgon! Min M5 E34: Länk |
|
|
OK, nej jag kommer direkt till Brostugan i så fall! :) Hur många kommer? |
|
|
Mosse: De som har skrivit här och i den här tråden Länk och två som har mailat mig, sedan brukar det alltid dyka upp några till. Kom igen nu, det ska ju bli fint väder imorgon... Min M5 E34: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.