|
|
|
|---|---|
|
Kolla in den här pärlan. Snacka om billigt för den som vill ha en som har gått hyffsat lite: Länk //Schnitzer | |
|
Det är bara att slå till, Schnitzer :-) Härlig vagn till ett riktigt bra pris, förutsatt att nu miltalet är äkta! Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
|
Kalle Hansen: Javisst, egentligen skulle man nästan det, men visst vore det riktigt tråkigt om milen inte stämmer. //Schnitzer |
|
|
Haaabegäääär!!! Men som ni säger...man blir skeptisk angående miltalet. Inte alls omöjligt dock. Vilken pangbil för de pengarna!! The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
Paap Reeder |
... färgen ser dock ut som om ngn hällt coca cola över den. Typisk färg som änkor (med lilafärgat hår) till amerikanska tysklandbaserade militärer beställer sina bimmers i på basens taxfree shop. ... nej inget för mig .... fast rovan kunde man ju flytta över .... MVH /// Paap R |
|
Tyckte färgen var jättefin! Champagne liknande och stilren, som klippt o skuret för E32. The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
|
Den är kashmirbeigemetallic - samma som jag har på E34:an. Ovanlig och i mitt tycke snygg färg, även om vissa kan uppleva den som "gubbig". Mycket tacksam för att dölja smuts och damm, mina svarta bilar kräver betydligt mer omvårdnad. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Hade inte J.L här på forumet en 750 med den kulören? Har för mig att jag såg bilder på den och den var superfin. //Schnitze |
|
|
Jo, J.L hade en sådan. Någon senare ägare fick den stulen och vandaliserad, så den befinner sig tyvärr i E32-himlen.... Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Länk här har vi denna underbara vagn. Som Erik skriver finns den i himlen nu, den stals och slaktades ganska kort efter jag sålde den. BMW CS #5139 |
|
Paap Reeder |
... är det verkligen samma färg som på f.d J.L´s?? Den är eller rättare sagt tydligen var "helt OK-färg" enligt mitt tycke medans den på de. var alldeles för bleklila tyckte jag. ... kanske det är min sunkiga PC som tappat vissa färger ...? MVH /// Paap R |
|
J.L:s bilder Länk är väldigt ljusa, vilket gör att färgen ser ut som Bronzitbeigemetallic. J.L: Om du mailar galleriet och ber dem ändra epostadressen på den bilen, så hamnar bilen i din profil. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Bilen verkar var i utmärkt skick! Kolla framfotöljerna! Dom ser ju nya ut! Bilderna kan ljuga men hade man få se den iRL då kan man snacka om bilen har äkta mil! MvH Bmw 4-ever |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.