|
|
|
|---|---|
|
Tänkte att vi kunde ha en liten M, Alpina och Z träff på söndag med lite körning på Södertörns härliga vägar. Alla som anser sig ha en rolig, sportig BMW är välkommen. Vi möts kl 12 vid Brostugan och åker vid 13 mot Ekerö och tar färjan till Slagsta. Färjan kostar 40 kr/bil och går varje hel och halvtimma. Ni som inte vill åka båt kan ju möta upp vid Slagsta för vidare tur mot roliga vägar... Min M5 E34: Länk | |
|
Jag vill, men bilen måste blir klar till Gellersåen 9/7 så det är möjligt att den bara har tre hjul, och står utan ECU på söndag :( Masten får väl skjutsa runt mig i sin nya 518 :) |
|
|
Hobbe: Det blev ingen 518 så du kan vara lugn ;) Jag ska försöka fixa en bil tills dess av annat tyskt märke så vi iaf kan ta oss till Brostugan och därifrån lifta med någon annan. /Masten Sökfunktionen - Underskattad! |
|
|
jag hakar gärna på ;) /// mstrutsen |
|
|
Masten, Vi hörs i helgen ! |
|
|
Förvånansvärt få intresserade, fler måste hänga på! /Masten Sökfunktionen - Underskattad! |
|
| Kommer gärna,men eftersom det ska köras på Tullinge på lörd.också så vete fan om det ges samtycke hemma för bilaktiviteter 2 dar i rad. | |
|
Hade gärna hängt med men jobb 07:30-18:30 på söndag sätter tyvärr stopp för min del... :( /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Det är två som inte har skrivit i tråden som har mailat mig och anmält sig. Vi får hoppas att det blir några fler, som vill lufta sin BMW i sommarsolen imorgon... Vi syns! Min M5 E34: Länk |
|
|
Masten påminde mig om träffen. Självklart dyker jag upp. |
|
| Hoppas det blev en lyckad tur, jag blev tvungen att välja MC denna gång...vädret var för bra för att missa... :) | |
|
Nog blev det en lyckad träff alltid, om än med väääldigt liten uppslutning: tre bilar! Får tacka M femman för prov- och åkturen :) /Masten |
|
|
Träffen blev lyckad trots bara tre bilar, min M5 E34, mstrutsens M3 E36, Hobbe i sin Z4 och en billös Masten. Roliga vägar och bitvis bra tempo ;) Det här måste vi göra igen! Masten, jag mailar över bilderna. Min M5 E34: Länk |
|
|
Kanske en till träff i Augusti? Vill gärna låta bilen ströcka ut annat än till & från jobbet! ;) |
|
|
M femman: Inga bilder har dykt upp ännu, maila till masten@gmail.com! mosse: Det låter som en bra idé, jag är på :) /Masten |
|
|
Masten: Jag har lite problem med datorn hemma men ska försöka på måndag kväll. Min M5 E34: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.