|
|
|
|---|---|
|
Då så då var det dags att skaffa en ny bmw, det blev en fin röd 94 318. Visst ingenting att skryta om efter att ha haft M5:an men bilen är rätt så pigg ändå tycker jag. Det blev en brilliant röd men svarta sportstolar och ACC airbag på bägge sidan och i otroligt fint skick. Den har nästan inget alls rost för att inte säga inget. en liten bubla på utsidan av dorren är det ända som finns blev imponerad eftersom e36 brukar rosta väldig mycket speciell vid bagage luckan. Hoppas bara att bilen ska funka perfekt framöver. Ville bara dela med mig lite att min upplevelse det är alltid kul med ny bmw. MVH MAuricio | |
| Gratulerar! | |
| Nja, bmw o bmw. En bmw måste väl ha en sexa under huven för att räknas som en riktig bmw? | |
|
Ekis: kan nog inte hålla med dig, visst jag gillar den raka 6an bäst, å ska man resonera så, då finns det inte många BMWs inte :P varken med färre eller fler än 6 cylindrar ;) BMW Williams F1 Team. |
|
|
Ekis: Gå in i modellguiden och se efter var M3 E30 har för motor(som dessutom anses vara en av BMWs allra körgladaste bilar någonsin) ...tvivlar på att du fortfarande står för ditt uttalande efter detta :-) Maurixt: Grattis till en trevlig bil. hade en liknande för några år sedan. Trots att bilen endast hade 115hk gick den att ha riktigt kul med den på krokiga vägar tack vare bakhjulsdriften och den fina balansen. mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 Renault gör sig bäst på flaska med svart etikett :-) |
|
|
Ekis: Dum kommentar av dig, alla är lika välkomna oavsett antal cylindrar, och du har inte ens en BMW än... Keep your distance! |
|
|
Webmaster: Nej, men jag hade tills för en vecka sedan. Ursäkta att man skojar till det lite då. Alla utom Jimmyboy verkar ju ha PMS eller nåt.... ta inte så allvarligt på allt. Dessutom sa jag inte att han inte var välkommen, självklart är han det vare sig han har en 4a, 6a, 8a, 10a eller 12a under locket. |
|
Gemini__ |
Maurixt: Kul att du hittade en ny vagn. Har saknaden efter M5:an börjat släppt än månntro? Ekis: Det där är ett känsligt ämne =) Du kunde väl ha slängt dit en smiley el. något. Då hade nog ingen reagerat särskilt mycket. Nu verkade det som att du verkligen menade det du skrev. Är det någon här på forumet som ser ner på andra personer/bilar som har färre cylindrar än sex, har man inget här att hämta. Mvh: Thomas |
|
Maurixt: hur kommer det sig att du gjorde dig av med M5:an? den kunde inte stå i garaget om vintern å tas fram till sommarn? :) BMW Williams F1 Team. |
|
|
Visst är det väl så att de flesta förknippar BMW med deras lena raka sexor? Jag gör det iaf... Och jag har inte ens en sexa. ;-) Förlåt för ot. Grattis till BMW:n Maurixt! |
|
|
Jag längtar efter M5:an väldigt mycket särkill nu på sommar men det är så att jag körde med M5:an 900mil på två år. Jag körde alldrig bilen på vinter utan bara på sommar när det inte regnade. Jag sålde den för att jag hade inte mycket tid för att ta hand eller köra bilen utan den var mest i garage hela tiden. Jag jobbar, gör exjobbet till civil i elkraft och har 3 små barn så det blev lite svårt att ha tid för fritid om man säger så. Tänkte samma sak som Ekis men hellre en bmw med 4 än en japansk med 8 om man säger så.. Tycker att 318 en en perfect allround bil. Billig, snygg och rolig, hur som helst det är ju en bmw... MVH MAuricio |
|
|
Till Clubsport Jag såg att din signatur är "keep your distance" och har även sett samma sak på en E36'as nummerplåtshållare bak. Vad menas med det egentligen? Rädd att bli påkörd bakifrån eller? I så fall borde väl texten sitta i backspegeln istället? ;) |
|
|
heltsonika: Texten har jag tagit från en av mina BMW.Williams t-shirts. Snart byter jag till Get The Power. Ingen direkt tanke med det men den passar väl om man inte gillar folk som inte kan hålla avståndet både i trafiken och annars... Keep your distance! |
|
|
Lite mer offtopic... Ett tips är att använda vindrutespolaren. Gärna i otakt med bakomvarande fordon. |
|
| bakomvarnade fordons torkare menade jag för att förtydliga mig lite.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.