|
|
|
|---|---|
|
Eluppvärmda speglar på en e36 coupé 98;a? Måste veta om det är de efter som att jag ska köpa m3 speglar. "BMW, När Du Älskar Att Köra" | |
|
om du vill ha eluppvärmda speglar så är det bonus :) men du måste inte ha det om du inte vill bara för att du har eluppvärmt nu :) men har du elstyrda speglar idag så ska du köpa elstyrda m3 speglar oxå :) BMW Williams F1 Team. |
|
|
Grejjen är den att jag vet inte om jag har eluppvärmda i dag eller ej?... för när man beställer m3 speglar på m3mirrors.se så kan man välja om man vill ha med värme eller ej, och då måste jag veta om jag har det på bilen eller inte. "BMW, När Du Älskar Att Köra" |
|
|
Känn om speglarna blir varma vid körning, de blir det även så här års. Även om du inte har värme på bilen, brukar det vara fördraget och bara att koppla in. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Erik W: Okej "BMW, När Du Älskar Att Köra" |
|
|
Har för mig att jag läst någonstans på nätet (allt på internet är sant) att vid plus 10 grader och lägre, så går värmen i speglarna på automatiskt. En standard grej som jag verkar ha iallafall... =) Bättre mer piss i Nilen, än massa barnkiss i Bilen... |
|
| Westside BMW: Okej , tack för tipset! | |
|
MpFire: även om du har Värme nu behöver du ju inte köpa M3 speglar med värme... så länge du inte kör på vintern förstås o är för lat för att skrapa speglarna... _______ /Chrille |
|
| deejaywasp: okej , jag ska köpa m3 speglar utan värme ,men domska vara elstyrda ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.