|
|
|
|---|---|
Scheckheft |
Hej Unik vagn, till salu för 31 900 Euro. Hyffsad utrustning ;) Länk Mvh Scheckheft |
|
Den vill jag ha... :-) /Micke |
|
| MMM, men inredningen kunde varit lite diskretare... | |
| Titanicblau ser lädret ut som .Rätt glidigt med glas och kylskåp i baksätet :) | |
|
mja.. 5,7 verkar lite snålt...jag inväntar nog en 6.0 i stället... det är ju trots allt 43 hk och 40 Nm mer.. Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| Fin, men dock lite för dyrt för en 5.7. Beror lite på hur långt den har gått. | |
|
Inredningen är i samma kulör eller? Ruskigt snyggt som vanligt! //Schnitzer |
|
| Jobbigt med kylskåp i baksätet eftersom man då både vill sitta i baksätet o dricka champagne + sitta i framsätet o köra (fort). Varken lagligt eller praktiskt möjligt o kombinera dessa båda nöjen tyvärr.... | |
|
Vilken utsökt bil ;) En flaska champange och en tom autobahn... Min M5 E34: Länk |
|
| F*N va snygg....inredningen speciellt...den är både sportig och lyxig :D | |
| Riktigt snygg, men skinnet kunde varit svart istället. | |
Gemini__ |
Mycket vacker vagn. Men inte var färgkombinationen interiört särskilt lyckad? Kanske bara jag som tycker det =) Mvh: Thomas |
|
Den ser nog mycket bättre ut om man hade fått se den med egna ögon MvH Bmw 4-ever |
|
| Hade det vart svart skin i bilen hade den vart klockren tycker blått skin ser hemskt ut! =( annars var det en rå grym bil=) | |
|
Utsökt smakfull vagn! En bil för sanna finsmakare! Bilderna gör inte interiörfärgen rättvisa, mörkare och vackrare i verkligheten. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.